Online hirdetés támogatása - GreenLight pályázatok 2016-2020

Hogyan zajlanak a Greenlight Google Ads támogatásai?

Online hirdetés

Hirdetés mindig is volt és lesz, szükséges rossz a bevétel generálásban.

Mindenki promotálja vállalkozását, mindenki eladna vagy partnert keres egy jó ötlethez. ezt teszi a For-Profit és Non-Profit szektor. Magyarországon annyival jobb a helyzet hogy 2 nagyobb platformtól szinte bárki elérhető nemre, életkor, lakhely szerint, továbbá érdeklődése szerinti célzással.

Az egyik ilyen Platform a Facebook ahonnan tömegével tudunk érdeklődőket vásárolni, tényleg csak a keret szab határt mennyi embert érünk el benne. A másik nagy platform a Google kereső hirdetések. Itt leginkább fogyasztói állapotban érhetők el az emberek. Nem biztos hogy kitudod pörgetni a napi kereted, de maga a hirdetés licitálást is megjelenést is több dolog befolyásolja.

A legfontosabb hogy hirdetés támogatásunk elsősorban olyan ügyfeleknek hoztuk létre, akiknek nincs idejük ezzel foglalkozni vagy még kezdők a piacon és beleizlelnének ebbe a hirdetés rendszerben. Most arra nem térnénk ki hogy milyen buktatói vannak, hiszen ha ránk bízza és bepályázik Google Ads támogatásra akkor maximális azon leszünk hogy egy hatékonyt kampányt biztosítsunk a kezdetekre!

ROI mutató

Befektetésarányos megtérülés (ROI)

A ROI kiszámításához vegye a hirdetésekből származó bevételeket, vonja ki belőlük az összesített költségeket, majd ezt az összeget ossza el a hirdetési költségekkel: ROI = (bevétel – eladott áruk költsége) / eladott áruk költsége.

Nagyon fontos megtudni, hogy egy adott elköltött összeg mellett mekkora bevételt generálunk. Tegyük fel hogy 1000 forintot elköltünk hirdetésre 1 nap. Mondjuk 100 hirdetésre kattintásból 2 vásárlót szerzünk és ebből az egyik fizet, a másik meg valamilyen oknál fogva csak egy rendelést hagyott ott nálunk. Legyen a termékünk mondjuk egy NONAME ütvefúró gép amit 28000 forintért adtunk el. Ha a gépen a haszon 2000 ezer forint akkor a mi ROI értékünk 2 ha nem számolunk semmilyen más költséget ehhez.

Nagyon leegyszerűsítve minél jobb és magasabb ez a szám annál jobb. Sajnos piaconként változik és az egyéb költségek tekintetében is. Kell -e bérelnünk raktárat, fizetni munkavállalót, kiszervezni feladatokat, megfizetni a rendszergazdát a honlap elkészítésekor. Ha ezeket a költségeket nézzük akkor viszont már nem is olyan jó a ROI értékünk és valószínűleg rosszabb is lesz.

Online támogatás

Miért van szükség a támogatásra és a segítségre?

A cél az Online megjelenés támogatása. Ehhez már kell egy honlappal minimum rendelkezni. Nem támogatunk Facebook oldalakat, WIX, vagy ingyen tárhelyes honlapokat. Az elmúlt pár évben azért jelentősen emelkedett a hirdetési költségek, továbbá nem mindenki engedheti meg magának hogy szakembert alkalmazzon ezekre a területekre.

Ezért Ingyen biztosítjuk a Kampányfelügyeletet amit senki …. hangsúlyozom senki nem vállal a Magyar piacon. Továbbá megfejeljük egy szerényebb hirdetési kerettel hogy minél hatékonyabban ki lehessen aknázni az online megjelenésben való lehetőséget. A támogatás maximum piaci értéke 150 ezer forint ami 2 hónapra szól.

Google Ads hirdetési rendszer

Hirdetését az emberek pont akkor fogják látni, amikor olyan termékekre vagy szolgáltatásokra keresnek rá, amilyeneket a cége is kínál. Fizetnie pedig csak akkor kell, ha a weboldal felkereséséhez vagy a vállalkozás felhívásához rákattintanak a hirdetésre, megnézik a videóját.

Miért érdemes a Google Ads rendszert használni?

Új ügyfeleket szerezhet.

Akár új látogatókat szeretne weboldalára vonzani, online értékesítéseit szeretné növelni, akár több telefonhívást szeretne kapni, vagy rá szeretné venni ügyfeleit, hogy legközelebb is Önnél vásároljanak – a Google Ads mindenben segít.

A megfelelő időben érheti el a megfelelő közönséget.

Vállalkozását pontosan azok az internetezők találják meg a Google-on, akik az Ön által hirdetett dolgokat keresik.

Helyi szinten és világszerte is hirdethet.

A hirdetésekkel megcélozhat egy adott országban, régióban vagy városban élő embereket – vagy akár a vállalkozás telephelye vagy üzlete körüli adott sugarú körben élőket is.

Csak az eredményekért kell fizetni.

Ha nincsenek látogatások, nincsenek költségek sem.

A Google Ads megoldásra ingyenesen regisztrálhat. Csak akkor fizet, ha valaki kattintással meglátogatja weboldalát, vagy felhívja vállalkozását, azaz, ha a hirdetés valóban működik.

Bármilyen költségkerettel belevághat.

A költségkeretet Ön adja meg, így a reklámozás költsége csak attól függ, hogy mit szeretne elérni vele. Egyes vállalkozások havonta milliókat is elköltenek a reklámokra, mások beérik néhány tízezerrel is.

Facebook Ads hirdetési rendszer

A Facebook-hirdetések lehetnek olyan egyszerűek vagy kifinomultak, amilyennek szeretnéd. Egyszerű önkiszolgáló eszközökkel hozhatod létre és futtathatod a kampányokat, és egyszerűen értelmezhető jelentésekkel követheted a teljesítményüket. Havonta több mint kétmilliárd ember használja a Facebookot – függetlenül attól, milyen típusú célközönséget szeretnél elérni, itt megtalálod őket.

1,6 milliárd ember áll kapcsolatban legalább egy kisvállalkozással a Facebookon.

Ráadásul ma már tényleg BÁRMILYEN CÉLCSOPORTOT elérhetsz a Facebookon keresztül. Magyarországon a KSH adatai szerint 9,787,905 ember él, melyből 7,874,733 rendelkezik interneteléréssel. Közülük 5,3 millió fent van a Facebookon, vagyis az internettel rendelkező lakosság 67%-a legalább havi egyszer belép a Facebook fiókjába.

Néhány kattintással a Facebookon, az Instagramon, az Audience Networkben és a Messengerben is megjelenítheted a hirdetéseket. Egyetlen kampány indításával az összes kedvenc alkalmazásukban és webhelyükön elérheted az embereket.

Amikor Facebook hirdetést készítesz, akkor azzal egy bizonyos célt szeretnél megvalósítani. Itt a hangsúly az “egy” szócskán is ott van: nagyon fontos ugyanis, hogy egy hirdetésnek (kampánynak) egyetlen konkrét célja legyen. Ugyanis ha egyszerre több célt akarsz belezsúfolni egyetlen hirdetésbe, akkor jó eséllyel egy sem fog teljesülni.

Tehát jól jegyezd meg: 1 KAMPÁNY = 1 CÉL

Kampány célok

Például ha a kampányod célja az eladás, vagyis azt szeretnéd, hogy a látogatók kattintsanak rá a hirdetésedre, ami a webáruházadba viszi majd őket, és vásároljanak  – akkor a hirdetésnek ezt a célt kell szolgálnia.

Persze előfordul, hogy egyszerre több cél is teljesül. Például amikor feliratkozószerző hirdetéseket futtatok, mindig érkeznek az oldalra lájkolók is, pedig nem ez a hirdetés célja, nem is kérjük erre az embereket; ez csak egy kellemes “mellékhatás”. Nemcsak feliratkozókat, hanem lájkolókat is hoz ugyanaz a hirdetés. Persze a fő cél a feliratkoztatás.

Te is így kerültél ide hozzánk. Miért? Mert pályázni szeretnél, támogatást kapni vagy forrást szerezni. Ez számunkra a legjobb hirdetési forma. Vagy feliratkoztál és hírlevélben jutott el hozzád az információ, vagy Chatbotra írtál rá ezért ezen a csatornánk postoltuk ezt a bejegyzést de mindenképpen valamelyik hirdetésünk keltette fel a figyelmed!

Na ugye hogy működik? Pályázz te is Google Ads támogatásunkra és szerezz több konverziót pl: eladás, feliratkozás, olvasó …stb.

MINDEN PÁLYÁZATOT TÁMOGATUNK A KONTINGENS EREJÉIG!

Google ADS hirdetés támogatás

Nem találta meg amit keres? Használja pályázat keresőnket!


Érdekelnek még ilyen könnyed kulissza cikkek a pályázattal kapcsoltban? Írd meg véleményed, Iratkozz fel és kövess minket!

 

PÁLYÁZATI FELÜLET ITT ÉRHETŐ EL:

 

Telefonszám: 

+36 90 900-352

Ha pályázatokkal kapcsolatos kérdése van akkor hívjon minket!

A pályázati IVR ügyfélszolgálat hívása egyszeri Bruttó 900 forint. ASZF-t elfogadom!

Email: greenlightpalyazat@gmail.com

 

Miért kell Feldolgozási díjat fizetni? | Pályázatainkkal kapcsoltos összes információ | Záródátum?

A pályázatok záródátumhoz vannak kötve, így a következő értesítés a záródátumot követő elbírálás után fog érkezni! Maximum 500 ezer forint piaci értékig támogatunk eszközökkel!!!