ÚJ Greenlight csomagok [Frissítve] - GreenLight pályázatok 2016-2020

Első pályázatunk lezárult. Úgy gondoltuk változtatunk pár dolgot az új pályázati kiírásban hogy még egyszerűbb tegyük és átláthatóvá ki mire és mennyien jelentkeznek.

Legnépszerűbb pályázati csomagok

Ezért korábban létrehozott pályázati csomagok közül csak a 3 legnépszerűbbet hagytuk meg!

Továbbá létrehoztunk kettő marketing támogatás csomagot is. Így ezekre külön -külön is lehet jelentkezni. Egyenlőre beszüntetjük a PR és EDM támogatásokat és még inkább az online kampányokra fogjuk kihegyezni a hangsúlyt. Továbbá még egy plusz helyet fenntartunk egy idei nagyon nagy dobásunkra de ez egyenlőre legyen titok. 🙂

Online kampányok támogatása

Ez a két csomag teljesen le fogja fedni Magyarországon használatos marketing stratégiákat. Ez utóbbi két csomagot elsősorban a kis vállalkozásoknak hoztuk létre.

Korábban írtunk egy cikket miért is érdemes online vállalkozást indítani.

A támogatásban van lehetőség 3 különböző marketing területről nézettséget irányítani hozzád (vagyis a honlapodra) Ezeket teljesen ingyen biztosítjuk számodra a pályázati feltételek szerint.

A targetált célzással lehetőséged lesz megszólítani azokat akik a te szolgáltatásaidra kíváncsiak! Míg te most azon gondolkozol hogy benyújtsd-e a pályázatod mások megelőzhetnek téged.

Hidd el, ez most a legnagyobb lehetőséged hogy azonnal vevőket és célfüggően további konverziókat tudj elérni! Nem értesz az online hirdetéshez? Bízd ránk támogatás keretében biztosítjuk számodra!

A hirdetésekről

A hirdetés még mindig az egyik meghatározó eszköz arra, hogy termékünkre, szolgáltatásunkra felhívjuk a figyelmet, azonban korunkban ennek megítélése, az egyes célcsoportok fogadókészsége is jelentősen változik.

Romló hatékonyság, változó eszközök
Sok nagy márka arról panaszkodik, hogy a megszokott, és egyre drágábbá váló, nagy költségvetésű hirdetési kampányok épp csak a forgalom megtartásához elegendőek, míg mások örömmel veszik észre, hogy egy-egy jól sikerült, frappáns videójuk milyen hatalmas forgalmat generált, ha másutt nem, a weboldalukon.

Hat érv, amiben jobbak az online hirdetések

  1. Az online hirdetések nagyon pontosan targetálhatók, ma már szinte csak az olvassa, akit érdekel, alig van szórás.
  2. Precízen kalibrálható költségek.
  3. Mozgókép, hang, számítógépes grafika; tág teret adnak a kreativitásnak.
  4. 25 év alatti fiatalokat szinte kizárólag így lehet megszólítani.
  5. Jellemzően olcsóbb az egy, célcsoportba tartozó személyre vetített elérés költsége
  6. Pontosan látszik, hogy a hirdetés hány embernek és mikor jelent meg, hányan kattintottak rá, mennyi időt töltöttek az oldalunkon, stb. Mérhető, precízen kalibrálható, ezért az egy főre jutó elérés költsége kiszámítható, és jellemzően olcsóbb.

Facebook-hirdetések

Megszólíthatod leendő ügyfeleidet és rajongóidat.

A Facebook-hirdetések lehetnek olyan egyszerűek vagy kifinomultak, amilyennek szeretnéd. Egyszerű önkiszolgáló eszközökkel hozhatod létre és futtathatod a kampányokat, és egyszerűen értelmezhető jelentésekkel követheted a teljesítményüket. Havonta több mint kétmilliárd ember használja a Facebookot ebből csaknem 6 millió Magyar országszerte ami több mint 100 milliárdos piacot jelent!

GoogleADS kereső hirdetések

Akkor legyen látható, amikor a felhasználók az Ön által kínált termékre keresnek

Rengeteg felhasználó a Google rendszerében keres, amikor el szeretné dönteni, hogy mit csináljon, hova menjen vagy mit vásároljon. A hirdetések akár abban a pillanatban is megjelenhetnek a Google oldalain, amikor valaki az Ön által kínált termékre vagy szolgáltatásra keres.

Egy jól időzített hirdetés értékes ügyféllé teheti a felhasználót – akár asztali gépet használ az illető, akár mobilt.

Mit tartalmaznak kampányaink?

  • Ads és FB kampány felügyelet 1 havi díjnak megfelelő támogatás: max. 4-6 munkaóra
  • Ads és FB kampány audit
  • Marketing landing page / érkezési oldal készítése
  • Ads és FB konzultáció
  • Ads és FB riportok

PRÉMIUM PÁLYÁZAT

Miért hoztuk létre a Prémium pályázatot?

Ennek a pályázati csomagnak a szerepe hogy akik jelentkezne, ne kerüljenek versenybe a többi pályázóval szemben. Ez azt jelenti hogy ha benyújtja a csomagot akkor 100% megkapják a csomagban biztosított támogatást, melyből azt használ fel amit szeretne.

Továbbá ez a csomag jelenthet egy nagyobb lépést a digitális megjelenésben hiszen pont úgy válogattuk össze amiben mind Fizikai eszközök támogatása [Eszköz támogatás], egy Honlap támogatás melyhez jár egy nézettség növelés támogatás is konverzió növelés céljából (Pl: eladás, feliratkozás, olvasók -vásárlók ..stb)

Mindezt 10 ezer forint pályázatfeldolgozási díjon biztosítjuk, melyben közel 500 ezer forint piaci értékű biztos támogatást adunk most! Van rá keret így lehet jelentkezni a pályázati csomagokra!

MINDENKIT TÁMOGATUNK A KONTINGENS EREJÉIG!

Van kérdés? Nem kérdés!

Nem találta meg amit keres? Használja pályázat keresőnket!


Érdekelnek még ilyen könnyed kulissza cikkek a pályázattal kapcsoltban? Írd meg véleményed, Iratkozz fel és kövess minket!

 

PÁLYÁZATI FELÜLET ITT ÉRHETŐ EL:

 

Telefonszám: 

+36 90 900-352

Ha pályázatokkal kapcsolatos kérdése van akkor hívjon minket!

A pályázati IVR ügyfélszolgálat hívása egyszeri Bruttó 900 forint. ASZF-t elfogadom!

Email: greenlightpalyazat@gmail.com

 

Miért kell Feldolgozási díjat fizetni? | Pályázatainkkal kapcsoltos összes információ | Záródátum?

A pályázatok záródátumhoz vannak kötve, így a következő értesítés a záródátumot követő elbírálás után fog érkezni! Maximum 500 ezer forint piaci értékig támogatunk eszközökkel!!!